de Lily » Joi Sep 30, 2021 12:15 am
Nu cred in dumnezeul in care crezi tu. Tu crezi in un dumnezeu care doar iubește orbește, nu pedepsește greșelile, nu se răzbună, nu este gelos, și regret, dar acel dumnezeu nu este Biblic.
Dumnezeu este perfect iubitor, poate ierta absolut tot, pe oricine, și pe Hitler, dar este perfect drept, nu bagă nimic sub preș. Dacă tu aveai dreptate apariția lui iisus era inutilă. Dumnezeu ne iubea, ne ierta, inclusiv pe atei, doar și ei sunt oameni numai buni de iubit. Chestia cu un Dumnezeu așa zen care l-a trimis pe Iisus să moară in chinuri groaznice doar cât să nu ne simțim păcătoși este atât de absurdă incât nici nu pot să mă exprim. Mai ales că Iisus mai mult a vorbit de păcate și Iad.
Dumitru Cornilescu a mințit vreodată? Dumitru Cornilescu a greșit vreodată cu ceva? De ce cuvântul lui Dumitru Cornilescu este peste al lui Iisus? Așa zic și eu că Dumitru Cornilescu a spus așa figurativ că nu există Iad-ul, dar cine gândește in spirit și adevăr știe că in realitate există.
Subiectul morții este tratat inconsecvent în Biblie , deși cel mai adesea sugerează că moartea fizică este sfârșitul vieții. Acesta este cazul unor figuri centrale precum Avraam , Moise și Miriam .
Există, totuși, mai multe referințe biblice la un loc numit Șeol (cf. Numere 30, 33). Este descrisă ca o regiune „întunecată și adâncă”, „groapa” și „Țara uitării”, unde ființele umane coboară după moarte. Sugestia este că în lumea inferioară a șeolului, decedatul, deși separat de Dumnezeu și de omenire, trăiește într-o stare umbroasă de existență.
În timp ce această viziune despre Sheol este destul de sumbră (stabilind precedente pentru ideile evreiești și creștine ulterioare despre un iad subteran), în general nu există un concept de judecată sau recompensă și pedeapsă. De fapt, cărțile mai pesimiste ale Bibliei, precum Eclesiastul și Iov, insistă ca toți morții să coboare în Șeol, fie ei buni sau răi, bogați sau săraci, sclavi sau oameni liberi(Iov 3: 11-19).
Numai sufletele cu adevărat drepte urcă direct în Grădina Edenului, spun înțelepții. O persoană obișnuită coboară într-un loc de pedeapsă și / sau purificare, denumit în general Gehinnom .
Numele este preluat dintr-o vale ( Gei Hinnom) chiar la sud de Ierusalim, folosit odinioară pentru sacrificarea copiilor de către națiunile păgâne din Canaan(II Regi 23:10). consideră Gehinnom ca un loc de tortură și pedeapsă, foc și pucioasă, deci habar n-am de ce tot insiști că evreii nu cred in Iad, cred, doar că il numesc altfel. La fel cum englezii il numesc Hell, spaniolii Inferno, francezii L'enfer, etc.
Nu cred in dumnezeul in care crezi tu. Tu crezi in un dumnezeu care doar iubește orbește, nu pedepsește greșelile, nu se răzbună, nu este gelos, și regret, dar acel dumnezeu nu este Biblic.
Dumnezeu este perfect iubitor, poate ierta absolut tot, pe oricine, și pe Hitler, dar este perfect drept, nu bagă nimic sub preș. Dacă tu aveai dreptate apariția lui iisus era inutilă. Dumnezeu ne iubea, ne ierta, inclusiv pe atei, doar și ei sunt oameni numai buni de iubit. Chestia cu un Dumnezeu așa zen care l-a trimis pe Iisus să moară in chinuri groaznice doar cât să nu ne simțim păcătoși este atât de absurdă incât nici nu pot să mă exprim. Mai ales că Iisus mai mult a vorbit de păcate și Iad.
Dumitru Cornilescu a mințit vreodată? Dumitru Cornilescu a greșit vreodată cu ceva? De ce cuvântul lui Dumitru Cornilescu este peste al lui Iisus? Așa zic și eu că Dumitru Cornilescu a spus așa figurativ că nu există Iad-ul, dar cine gândește in spirit și adevăr știe că in realitate există. :roll:
Subiectul morții este tratat inconsecvent în Biblie , deși cel mai adesea sugerează că moartea fizică este sfârșitul vieții. Acesta este cazul unor figuri centrale precum Avraam , Moise și Miriam .
Există, totuși, mai multe referințe biblice la un loc numit Șeol (cf. Numere 30, 33). Este descrisă ca o regiune „întunecată și adâncă”, „groapa” și „Țara uitării”, unde ființele umane coboară după moarte. Sugestia este că în lumea inferioară a șeolului, decedatul, deși separat de Dumnezeu și de omenire, trăiește într-o stare umbroasă de existență.
În timp ce această viziune despre Sheol este destul de sumbră (stabilind precedente pentru ideile evreiești și creștine ulterioare despre un iad subteran), în general nu există un concept de judecată sau recompensă și pedeapsă. De fapt, cărțile mai pesimiste ale Bibliei, precum Eclesiastul și Iov, insistă ca toți morții să coboare în Șeol, fie ei buni sau răi, bogați sau săraci, sclavi sau oameni liberi(Iov 3: 11-19).
Numai sufletele cu adevărat drepte urcă direct în Grădina Edenului, spun înțelepții. O persoană obișnuită coboară într-un loc de pedeapsă și / sau purificare, denumit în general Gehinnom .
Numele este preluat dintr-o vale ( Gei Hinnom) chiar la sud de Ierusalim, folosit odinioară pentru sacrificarea copiilor de către națiunile păgâne din Canaan(II Regi 23:10). consideră Gehinnom ca un loc de tortură și pedeapsă, foc și pucioasă, deci habar n-am de ce tot insiști că evreii nu cred in Iad, cred, doar că il numesc altfel. La fel cum englezii il numesc Hell, spaniolii Inferno, francezii L'enfer, etc.